Benim de tahlilde dün 12 çıkmıştı bugün dr gittim çok yüksek bir değer değil hamile bayanlarda zaten çıkabiliyor dedi.Vucut bebeği yabancı bir cisimmis gibi algılayıp o değeri yükseltirmis.Ama ateş,halsizlik,öksürük gibi ek belirtiler olursa tekrar dr a gidersin dedi.Sen de dr gozuktuysen endişelenme canim.