Burcuilker1 rica ederim ne demek 🤗 benim de öyle başladı herkes normaldir bebek tutunuyor ağrı yapar kendine yer açıyor dedi ben de dikkat etmedim çok fazla. Bi hafta öncesinde de doktoruma söylemiştim karın ve kasık ağrım var bu normal bi durum mu dedim hayır dedi ve ilaçları verdi işte. 1 hafta oldu kullanmaya başladım ikinci hafta da ev temilizği yaptım temizlikten bi gün sonra normal regl gibi kanama oldum,9. Haftamdı. Şimdi diyorum ki iyi ki doktoruma önden söyledim ve o ilaçlara erkenden başlamışım belki de bebeğimi kaybedecektim Allah korusun 🙏 bu yüzden ısrarla dikkat edin dedim 🤗