MehmedinZeynebi çok şaşırdım şuan. Bana da siirtteki bir doktor kistik higroma dedi, hatta dediği şey direk alalım bebeği sakat yaşama şansı yok nereye gidersen git sonuç değişmez istersen Batman’da Kenan bey var ona git sonra gelirsin alırız dedi. Engelli olmasını geçtim yaşama şansı yoktu onun dediğine göre. Ben önce bilge hanıma gidip ona göre Kenan beye gidecektim ama bilge hanımla konuştuktan sonra randevuyu iptal ettim. Bu hastalık konuları çok kötü sizi de anlayabiliyorum aynısını bende yaşadım çünkü korkunçtu. Ben sonra başka başka doktorlara da gittim. Çok şükür onlarda sıkıntı yok dedi. İnşallah sağlıkla kavuşuruz yavrularımıza 💓