S_B6606 bende yaptırmadım daha doğrusu yaptiramadim millete geldim mi verdiler sıra bana gelince yok her doktora gidişimde mutlaka yaptır diyolar ama özellerde cidden çok pahalı ben de bulunduğum ilçedeki hastaneden sevk istedim sevk ile yapiyolar o yüzden perinotolojiye riskli gebelik olarak yonlendirdiler orda detaylı her şeyine bakıyorlar cnm