kizlar reglime 8 gün var ve benim karnim asiri sis, bundan önceki ay reglim 10 gün gecikti ama 10 gün sonra 3-4 gün kanamam oldu bitti gec döllenme olmus mu acaba diye düsüyorum yapmistim negatif cikmisti onu da gectim bu ay tam yumurtlama döneminde iliskiye girdik acaba gebelik var midir bu ay🥹🥹