Bskrt Pinkmomyy hayır olmuyor ben kuruttm pamuklı ayarında, hatta çok fena toz çıkıyor iyi bile oldu 😬
Bebegimibeklerken__ Pinkmomyy dışarda asarak kurutmak daha sağlıklıymış gibi geliyor bana. En azından deterjanın kokusu, kimyasalı vs biraz uzaklaşıyormuş gibi hissediyorum
Evremanne Pinkmomyy ben tereddütte kaldığım için kapalı bir balkonum var orada çamaşırlığa sermiştim hepsini
Pinkmomyy Nursen21 unibaby nin deyerjanı ve yumuşatıcısını kullanıyorum yumuşatıcıdan çok az koyuyorum deterjandanda 1kapak kadar
deletedmom734 Pinkmomyy herşeyini kurutma makinesinde kuruttum bir sıkıntı yaşamadım yıkarkende yıkanan programda tekrar deterjansız çalıştırarak ekstra durulama yıkama yaptırdım kurutma tozunuda çıkarıyor