Merhaba kızlar. 36. haftadayım bu 2. gebeliğim. Geçen gebeliğimde de böyle olmuştu, az önce de tekrar olduğunu gördüm. Sol meme ucum tamemen içeriye göçüyo. Kenarlardan bastırarak çıkarıyorum. Gebe olmadığım zamanlarda da bazen oluyodu sanki ama emin değilim. Neden oluyodur yada başına gelen varmı?