MerveMelek Yoncxz_6303 hayırlısıyla ağrısız acısız sancısız sağlıklı bir şekilde Allah nasip etsin inşAllah hepimize ❤️🥰
Portredekitirtil Serapgun benimde 14 Ağustos gibi aslında 4 eylül ama riskli gebeliğim olduğu için dr 37 de alırım diyor o da 14 Ağustos a denk geliyor
Zeynep-ece _brcu88_ bizede normal doğum olursa 22 Eylül görünüyor ama ben sezeryanla istediğim için tam tarih belli değil heralde Eylül ikinci haftası olur sanırım ya bilemedim
Edolili Yoncxz_6303 ay bizimle aynı 😍ben gün alamadım devlete gidiyorum 37 içinde tarih veriyorlarmış🥲