Haticemehmett Melikekck ya bende ikili test yaptırdım yüksek çıkmış Melikekck çok sağolsun benimde ikili testim yüksek çıkmıştı yarın gidicem bakalım
Acemiiiii Masal-10 düşük risk mi yüksek risk mi onu bile anlamadım. Zaten sonuçlar e nabızda yok. Doktor o kadar söyledi telefonda
Masal-10 Acemiiiii Yüksek risk genelde 1000 ve altı değerler oluyor diye biliyorum yanlış bilgilendirme yapmak istemem ama senin doktorun neye 1800 ken 2000 olması gerekir dedi gerçekten merak ettim öğrenince yazarsan sevinirim canım
Masal-10 Acemiiiii Sıkma canını bu rakamlar tahmin deniyor genelde riskli çıkan arkadaşlar amniyosentez filan yaptırınca bile sıkıntı çıkmıyor Allah büyük bakalım doktor neye göre değerlendirme yapmış
Esrahmet Acemiiiii benim ikili testim normal çıkmıştı aksine 4 li testim aşırı riskli çıkmıştı . Sonra fetal DNA yaptırdım normal çıktı hersey size tavsiyem direk fetal DNA yaptırın 4lusu daha riskli çıkıyor
Muazzezbcs1 Acemiiiii eminim sonuç temiz çıkacak son zamanlarda para tuzağı olduğunu duydum. Özellikte bu ikili testlerde başka hastanede tekrar test yapmanızı öneririm
Acemiiiii Muazzezbcs1 çok teşekkür ederim yüreğimi ferahlattınız. Kendimi üzmemeye çalışıyorum. Sonuçta ihtimal herkes için var ve ben Allahtan ne gelirse zaten bir şey yapamam. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Muazzezbcs1 Acemiiiii amin inşallah🥰♥️🤲🏻 stres yapmayın kaç arkadaşım bu şekilde baya büyük miktarlar ödedi yurt dışına gönderdi sonuçları hiç bisey çıkmadı inşallah sizde de tertemiz çıkacak 🤲🏻🥰
Nurcihannan Acemiiiii ya ne fetal dnası bu testleri acil kaldırmaları lazım hiç bir doğruluk payı yok yüzde 99 yanlıs cıkıyor milleti korkutup strese sokup birde sapasağlam cocuklara alalım diyorlar. Kaç tane arkadasımı korkuttular sapasağlam doğdu cocuklar
Acemiiiii Nurcihannan haklısınız. Ben de bugünden beri düşünüyorum ve sanırım şimdiden sonra hiçbir testi yaptırmayacağım