Kızlar ben özel bir klinige gidiyorum Hayat hastanesi ve jimerle anlaşmalıymış doktorum.hayat hastanesinde 19 bin jimerde 22 bin demis arkadasima.ilk çocugumun dogumu hayat hastanesinde gerceklesmisti ordaki doktorum da iyiydi ama bu doktorun da yorumlari falan cok guzeldi acaba hayat hastanesinde ki bir doktora gitsem bu dogum ücreti değişir mi? Ya da cok memnun kaldiginiz ve uygun fiyatli kadın doktor var mı?