Anonim3447 Kızlar normalde devlet hastanesi takipliyim ama artık çileden çıktım 37+6 da mecburen kendime özel bulmam gerekiyor uygun fiyatı olan doktoru iyi hastane biliyor musunuz doğum fiyatları nasıl