_Buse_0505 tetenozun antikoru bebeğede geçiyor bu sayede doğum sonrası bebekte tetenoza bağışıklık kazanarak doğuyor aynı zamanda doğum sırasında neşterden veya başka herhangi birşeyden enfeksiyon kaparsan anında bebekte de enfeksiyon oluşuyor. Yani aslında hem kendini koruyorsun hem bebeği koruyorsun bir yan etkisi olsa zibilyon tane hamile vuruluyor yıllardır hiç duymadım tetenoz yüzünden sıkıntı yaşayan bence vurulmalu aşı karşıtı olmanın bi anlamı yok