babyme_ay Kızlar 14 haftalık hamileyim. Çok kötü boğaz ağrısı ve öksürük var. Antibiyotik kullanmak istemiyorum, neler yapabilirim hastalığa iyi gelecek önerilerinizi yazarsaniz ben de dahil herkes faydalanır 😊
Linaa90 babyme_ay bol su iç gargara yap öksürüğü bilmiyorum ama çok gıcıklı uyutmayacak öksürük varsa 1 çay kaşığı zeytinyağ yut kesiyor gıcığı bir de ılık su bal limon biraz karabiber iç