Mervergun- Hamile kaldığımdan beri kötü rüyalar görüyorum, ama bu gece o kadar kötü gördüm ki sabah uyanınca ağladım uğraşıyorlardı, surelerimi okur da uyurum aslında, her hamile mi kötü görüyor böyle
Sera4 Mervergun- ben de bıktım kötü rüyalardan 😅 resmen travma yaratıyor bilinç altımda ne varsa yoksa hepsi rüyamda 😂
Seymoshh Mervergun- Câbir radıyallahu anh’den rivayet edildiğine göre, Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem şöyle buyurdu: “Sizden biriniz hoşlanmadığı bir rüya görünce, sol tarafına üç defa tükürsün; şeytanın şerrinden de üç defa Allah’a sığınsın; yattığı tarafından da öbür yanına dönsün” uyandığınızda bunu yapın inş maalesef hormonlarında etkisiyle endişe duyduğumuz şeyler bilinçaltı ile rüya olarak önümüze çıkmaktadır hamilelikte bilhassa çok olur işte bebeği kaybetme korkusu eşinin aldatması başına bir kaza gelmesi varsa çocuğuna bişey olacak endişesi gibi bir çok sebepler olabiliyor bolbol besmele çekin uzun olanı inş
Ayazmom_ Aa bendee kotu ruyalar gormeye basladim sıcaklardan ustum acik yatiyodum ondan saniyordum hamileliktenmi hic aklima gelmedi 😞