Nnerimann 6 yıl önce Doğum sancım geldiğinde hastaneye gittim gittiğimde 2 cm açılmam vardı ve Suni verildi gece 11 de gittim 5.20 de kızım doğdu zaten normal Doğumun en zor yanı suni sancı canım doğurmakta bişey yok doğumhanede yönlendiriyo ebeler ıkın dediğinde ıkınıyosun yağ gibi kayıyo ama suni sancı çok zor