SabriyeCan Merhabalar; ben 4 temmuzda kan verdim 236 çıktı sonucum sonrasında 10 temmuzda tekrar verdim ve sonucum 488 çıktı 🥺 bana az yükselmiş geldi ama böyle durum yaşayıp sağlıklı gebelik geçiren var mı 🥺
Mmgndz 2 günde ortalama 2 kat artış beklenir sağlıklı gebelikte. Az yükselmiş dr’a gözükmenizi tavsiye ederm
edasontr baya bi yavas artmıs 6 temmuzda okadar olması gerekiyordu ama 10 temmuzda cok az cıkmıs bi hastaneye gt cnm