Hanımlar 28 haftalık hamileyim . Bugün kontrolüm vardı . Bebeğimde daha öncede 1 hafta kadar bacak kısalığı vardı . Detaylı ultrasonda bir sıkıntı görmemişti doktor. Bu kontrolde de karın çevresinde 2 hafta kadar gerilik gördü. Moralim çok bozuldu. Basina boyle birsey gelip sıkıntısız doğum yapan oldumu ?