CemrePektas mamyfat93 34. Haftada 2440 dedi. 35 deyim 36da tekrar gidicem bakalım kaç dicek. Çok kilolu da iyi değil çok zayıf da. Doktor herşey yolunda diyorsa tamamdır benim için
YaseminKsrc minipanda Doktorlarda onu soyledi ama 2 ay arayla şeker kontolü yaptim evde şükür yok şekerim aksine çoğu zaman düşük çıkıyor