Kızlar özel doktora gidiyorum,ultrason cihazı gayet net ve kaliteli ve doktor çok inceliyor bakarken 10 dk fln , 13+3 te gittiğimde cinsiyetten ermişseniz parti yapmak istiyoruz dedik , Ultrason verince bacakların arası sanki gözüme dolu gibi geldi , erkek gibi ve doktor 11 haftada da sorduğumda erkek hissediyorum dedi, Ama kız çıktı cinsiyeti , gerçi belki daha önce söylediğimde aklında kalmıştır parti yapıcaz diye ters köşe yapmıştır bana😀 Kızdan erkeğe dönüşen çok kişi oldu burda tam net ne zaman oluyor acaba 🤪