Kızlar strese bağlı ağrı ile uyandım daha sonra nst bağlandım ve sancılarım çıktı daha sonra 2 cm açıklık var dediler. 2 gün yatış yaptım . Son gün farklı doktor baktığında açıklık yok denildi. Fitil kullanıyorum ama ağrılarım çok böyle bir şey mümkün mü ? Açıklık dikişsiz kapanılmaz diyorlar ve bebeğim çok küçük çok endişeliyim .