şubat ayında hamile kaldım, hemde hiç planmadan sürpriz oldu. fakat martın sonunda kürtaj oldum, kayıp yaşayınca eşimde bende istedik yeniden hemen olmasını. doktorumda onaylayınca 2haftalık yasak sonrasında hiç korunmadım. regl olduktan sonraki 2 ay hatta ovülasyonla takip ettim, değerlendirdim ama tutmadı. geçen ay kontorle gittim doktor yumurtlmayı gördü rahimde sıkıntı yok dedi, tutmadı yine. bu ay pes ettim hiç takip etmedim denk gelirse olur olmazsa olmaz dedim kendimi rahatlattım. gerçekten de kafamdan attım ama bugün regl günüm test yapayım dedim negatif, şaşırtmadı :) 4regl döneminde tüm tuşlara bastımm, yok :) bu durum normal sanırım ama beni yine de germeye başladı. Kürtajdan sonra hiç korunmayıp hamile kalması bu şekilde aylar sürenler var mı? Endişe etmemi gerektirecek bir durum var mıdır?