Asel-2023 Nurcihannan kendine bir gecelik birde eşofman takımı yetiyor fakat atlet iki 3 köy terliyosun çocuk için 3 takım özellikle alt üst köy tulum kullanışlı olmuyor ilk küçük olunca cesaret edemiyosun ben 20 tane bez koydum kendim de kullandım eğer sezeryan olursa bunları 1 iki artirabilirsin birde yanına kuruyemiş al emzirdikce insan açılıyor onlar çok iyi oluyor 🥰
Nurcihannan Asel-2023 şimdilik normal gbi görünüyor bakalım bende çok abartı şeyler koyma taraftarı değilim saydıklarınız ideal
Glcan10 Nurcihannan kahve makinesi cok iyi oluo sıcak su ve kahve için ben ilk doğumuma da koymuştum simdide koyucam kışa gelio dogumum ve kahvesiz asla yapamıyorum moral depom resmen
Asel-2023 Pellonn aynen öyle 3.cu yu dogurucam ben sırt çantası Küçük birde kendime normal çanta iki bebeğim e de ne giydirdiysem eve onla geldi bı tek en gerekli anneye atlet külot o da hastaneler çok sivak o yüzden
Kbr_sn Edaefe kızımda 34 de hazırladım bu gebeligimde 30 da hazırlamayı düşünüyorum Kızımda 2 takım bi tulum yedek zıbın corap eldiven şapka koydum Bi tek kat muslin bir çift kat birde peluş boyutlu battaniye koydum Emzik pişik kremi biberon süt sağma pompası koydum ki o gereksizdi 10 tane bez koydum Kendim için de bi tak pijama bi tane alt koydum emzirme sudyeni fln koydum yazın doğum yaptım yeterli oldu bnm için sadece pompa gereksizdi
Asel-2023 Nurcihannan valla zaten yorgun oluyorsun bebek iyudukca uyuyosun ne giyiyirsa onla eve geliyo bebek bezinden de kendime kullandigim için 20 tane götürdüm yanlarını yırtıp kullandım cunki onlar çok yumuşak dikişleri acitmiyor
Sebahat25 ikibaloglanannesi hasta bezı yerıne canped normal dogumda hayat kurtarıyo kılot gıbı hemen gıy
ikibaloglanannesi Sebahat25 ben devlet Hastanesi’nde yaptığım için ilk gün hasta bezi kullandirttilar Ertesi gün depende geçtim. Eve gelince normal pede.
Asel-2023 Sebahat25 aynen akşam yemeğinden sonra malesef emzirdikce insan sabahı edemiyor hurma ceviz kuru üzüm bunlar çok iyi geliyor
bzey Ay 35. Haftadayım hala hazırlamadım çantayı. Daha bi de denize girip çıkıyorum . Ben mi çok rahatım yoksa aramızda pipirikliler mi vaarr🙈
Merve20 bzey hahaha bu ben :)) 35 bitti ben hala çanta hazırlayacağım , hala kızımın kullandığı bebek arabasını puseti yıkayıp kurumasını bekleyeceğimmm :) hala daha bebeğime aldığım üç beş kıyaceti ütülücem üşenmeyip beşiği kuracağım falan 😅😅😅
Sebahat25 Pellonn krem pudra onlara gerek yokkı ıkı bebe dogurdum ordan bılıyom sıze tavsiyem azıcık hurma koyun emzırdıkce acıkıyo oda sute çok ıı
Asliormanci zeynozey 20 25 tane bez mi ahahaha canım doğum yapmış biri olarak söyleyim 25 çok fazla 10 tane bile çok ama 10 götür sen
Brglgktrk09 Kizlar benimde Ekim sonu gibi doğum olacak bende yavaştan hastane çantasını hazırlıyim diyorum da zıbın olarak uzun kol mu birakmaliyim kısa kol mu kararsız kaldım yardımcı olur musunuz
tubimom Edaefe bende şu an hazırlıyorum valla kızımda gece yartim öğlen çıktım giydirdiklerimizle eve geldi çok koyduğuna pişman oldum üç takım koydum bunda o yüzden