merhaba benim bugun 34+1 doktor kontrol gunumuz.31.hafta da agrim olmustu bir iki gun bel ve karin agrisi dize vuran o zaman ilk nst me alindim hir sey cikmadi rahim uzunlugunda da sorun yoktu sonra o agrilar gecti sukur.sicak havalarda ayaklarimda odem oluyor gun icinde yukari uzatip beklersem daha az oluyor