14+4 ve benim karnım bayağı çıktı😁 Gören direkt anlıyor hamile olduğumu ama halbuki kilo olarak sadece 1,5 kilo aldım. 10 haftalıkken bile hamile göbeği gibi duruyordu. Cinsiyetimizi de henüz öğrenemedik. Geçen hafta kontrole gittik. Doktor cinsiyet için küçük dedi… Ağustosta tekrar kontrol var herhalde öğrenmiş oluruz diye umuyorum..