Buketay Kızlar günaydın, 3 gün önce rahim filmi çektirdim. Sağ tüp kapalıydı açıldı ve rahimde polip çıktı. Bu polip alınmadan hamile kalıp da düşük yapma ihtimali var mıdır ? Ya da gebeliğe engel oluşturur mu ? Daha önce başına gelen var mı ?
nesli5154 Buketay Bendede polip çıktı ve polip hamileleiği engeleyen bir durummuş düşük yaşayanlar çokmuş ben kürtaj yöntemi ile aldırdım polipleri bakalım 3 ay oldu aldıralı hayırlısı artık
Seval0Seval Buketay yani canım ben çektim ikinci düşüğümden sonra her şeyim temiz çıktı ben bilmiyorum