Kızlar normalde sabahları bebeklerim çok hareketli olurdu dün öğleden beri böyle bi güçsüz ve seyrek hareketleri var. Yer kalmadığı için mi yoksa endişelenmeli miyim ilk gebeliğim olduğu için anlayamıyorum. Doktorum da operasyonda dönemedi henüz. Sizlerde de oluyor mu? Tam olarak 28+1 çift yumurta ikizlerine gebeyim. Sabah türk kahvesi ve çikolatalı bişeyler yedim tepki veriyorlar ama tatmin edici değil gibi işte :/