Ozbi Kızlar merhaba, bugün muayene oldum Dr rahim filmi istedi. İstanbul’da yaşayıp rahim filmi çektiren arkadaşlar nerde çektirdi, nasıl bir yol izledi tecrübelerini paylaşırsa sevinirim.
Kediannesi1 Ozbi Şişli ekhomarda çektirdim çok memnun kaldım güzel temiz bir merkez ağrısız acısız bir işlem cihazları çok yeni hafif bir adet ağrısı oluyor 10-15 saniye hemen geçiyor ararsanız hangi gün gitmeniz gerektiğini söylüyorlar hatta istediğiniz kadar soru sorun cevap veriyorlar
nesli5154 Ozbi Şişli echomarda çektirdim cevat hocada çektirdim çok memnun kaldım hijyen acısından hiç acı hissetmedim
edasontr Kediannesi1 hafıf mı bu sana gore hafıf olablr herkezde hafıf olcak diye birsey yokki kzum bugun bende cekıldım oldum oldum dirildim resmen o tuplerin temizse oyle ya degilse benm tıkanıktı acmaya calıstılar oldum resmen bırakınn dedim actıramadnn eve geldm
Kediannesi1 edasontr tıkanıksa açmak için katater göndereceğiz içeri diye uyarmış olmaları lazım ben öyle bir durumda kabul etmem anestezi isterim dayanamazsam demiştim bana çok hafif geçmişti tıkanıklık yoktu tabi ki kişiden kişiye değişir çok geçmiş olsun