muhtesemgunes Merhabalar yaklaşık 10 gündür özellikle akşamları bebeğimin tekmelerini hissediyordum hemde büyük büyük hissediyordum ama 3 gündür kıpırdanması hariç tekmesini hissetmiyorum panik olmalı mıyım ?
muhtesemgunes muhtesemgunes son kontrole yaklaşık 20 gün önce gittim herşey yolundaydı. Panik atağım olduğu için fazla takılıp korkuyorum .
hunilimom muhtesemgunes gayet normal şuan çok küçük ve tekmeleri kuvvetsiz 24 de kadar düzensiz azalma olabilir büyüdükçe daha sert ve nerdeyse hergun hissedebilirsin hiç endişe etme 🌼
muhtesemgunes hunilimom gerçekten mi 🥹 İçime su serptiniz . Ben en ufak olumsuzluktan dahi çok korkuyorum . Burda görüyorum okuyorum . Ya bende de olursa korkusu yaşıyorum bu sefeer.
Merveozl muhtesemgunes o haftalarda genelde herkesin öyle oluyor üç güne kadar hareketsizlikleri normalmiş benim oğluşumda öyleydi bugün gündüz 10da hareket ettiyse ertesi gün gece 10 da 11de hareket ettiğini biliyorum strese sokma bence kendini 🌺