Kızlar ölüyorum resmen yaaa dün sabah 10 da aşı 💉 yapıldı bana akşam 5-6 gibi kolum acımaya başladı resmen gece ağladım ağrısından asla uyuyamadım çok çok ağrıyor ne yapmam lazım sizinde böyle acıdı mı ya korktum açıkçası dayanılır gibi değil parol içtim fayda etmedi