tavuklupilav İlk gebeliğim 40+0 da dünyaya geldi oğlum oldu, doktor haaaaala kıza BENZİYOR diyor ama bakalım hayırlısı 😂 kızlar daha mı erken doğuyor a dostlaaar ??
Youngmotherr tavuklupilav cinsiyetle alakası yok bebek doğmak istediği zaman doğuyor son 14 kaldı benim ama yarın gelicek gibi sezaryen olacağım zaten 🥹😂
JaleTogrul tavuklupilav bizde de son 90 🫠 ilk oglum 38+4de suyumun gelmesiyle dogdu suni sanciyla ama🥲 simdi ikinci ogluma hamileyim bakalim ne olacak ama oglum beni o kadar yoruyor ki, bu 38e kalmaz gibi🫢
tavuklupilav Youngmotherr evet doğru tabi biz ne kadar beklesekte o ne zaman gelmek isterse o zaman gelecek 🥹 ayyy çok az kalmış sizinde, sağlıcakla kavuşun
tavuklupilav JaleTogrul evet benimde öyle akşama kadar peşinde evin içinde ordan oraya koşuyoruz belki bu kadar hareketlilik kolay doğuma vesile olur 🤣
JaleTogrul tavuklupilav ay bende oyle dusunuyom Amin insallah😂😂 cabuk gelmesinler ama dogum kolay olsun.. yegenleriminde arasinda 1 yil var yengem pirt diye dogurmustu 2ciyi 5 dakikada 😂 bende de bir yil var bakalim
JaleTogrul tavuklupilav yok ya biz kafayi yemisiz 😂 2 yas iyidir.. benimki erken oldu biraz daha oglum kucuk ama napayim, canlari sagolsun bi sekilde halledicem 🩵