huzunkovankusu Emel1707 Oğlumda ikili testte söylemişlerdi. Şimdi 10 haftalık hamileyim. Dün dr kalp atışını duydu ve bence bu da erkek dedi 😂😂😂
sukriyecengl Emel1707 11+6 da ikili taramada erkeğe benziyor demişlerdi. 17+2 de erkek olduğu netleşti 😄