günaydın kızlar şimdi doktordan geldim sat 6 Haziran geçen pazartesi 64 Perşembe 343 çıkmıştı bir daha kan verdim ultrasondan baktı doktor 13 milimlik kanlinlik var kese gibi yapıda var ama bu kalınlığa bu kese küçük kalıyor dedi birde dış gebelik geçirdim diyince haftaya bir daha bakalım dedi net bişey söylemedi moralim bozuldu aynı şeyi tekrar yaşarsan diye:((