Kader5138 Kızlar merhaba 19 haftalık hamileyim sabah kalktığımda yüzüstü haldeydim ne kadar süre öyle yattım bilmiyom bişey olur mu içim içimi yiyor lütfen cevap verin
Ulviyya-25 Kader5138 merak etmeyin 19 haftada birşey olmaz,karnınız çok mu büyük?benim 30haftaya kadar karnım yoktu nerdeyse,o zamana kadar yüz üstü yatıyordum))belli bir zaman sonra zaten yüz üste dönünce rahatsız olup uyuyamayacaksınız
Hnd3535 Kader5138 12hftalk hamileyim bende kendimi yüzüstü buldum haliyle cok yüzüstü değilsindir ki bende öyle degildim karnım izin vermiyor cnkü tam yüzüstü yatmama. Doktorum karnın cıkınca zaten yatamıcaksın demişti endişe etmeyin sorun olmaz
heleninannesi Kader5138 21+4 halen yüz üstü yatıyorum karnımda çıkmış ama yüz üstü alışkın olduğumdan hep öyle uyuyorum
Sevalinkaa Kader5138 öyle hemen bişey olmaz mrk etme. E bebekte bel karın destekleyici yastık var 2 parçaya ayrılabiliyor. Onu kullanabilirsin.
Kader5138 heleninannesi bn normalde kolumun üstüne uyuyodum ama dün asi oldum sanırım kolum agridigi için bı anda yüzüstü yattım
Asel-2023 Nasıl uyuyosunuz yaaa 🤣 24 um bende bı ağrı başlıyor hemen dönünce yüzüstü çok özledim öyle uyumayı 🥴