Ucankus Kızlar internetten erken gebelik testi sipariş ettim bugün gelecek yarın ilk idrarla mı yapayım adete 3 gün var
skzlkya20 Ucankus sabah ilk idrarda hormon yoğun olduğu için kesin sonuç verir ama erken testler gün içindeki idrarda da sonuç veriyor
2prenses_masal-oyku Ucankus akşama doğru yaptım varsa çıkıyo zaten illa sabah olmasına gerek yok adetin üzerinden çok geçtiyse fark etmez ama 3 4 günü bilmiyorum tabi
asyasemin Eğer gebelik varsa saat kaçta yaparsan yap çıkar zaten. Onun ovülasyon gibi belli bir saatte yapılması gerekmiyor
Ayazmom_ Ben reglim 4 gun geçtikten sonra erken gebelik testini sabah ilk idrarla yapmıştim kipkirmizi cikmisti sonra aksam esim merak etti diye tekrar yapmistim silik cikmisti inandiramamistim 😂 sabah yapmaniz daha iyi bence 🌸
mombarbie_ Ucankus net sonuç almak için ilk idrarla yapabilirsiniz erken dönemlerde ama gecikme varsa akşam bile yapsanız cikar
nihalgn Ben öğlen gibi yapmıştım canım ikinci çizgi net şekilde belli oldu. Betanız yüksekse hemen belli olur ikinci çizgi ama sabah ilk idrarda daha kesin olur tabi
Calikusuuu Adetinize henüz 4 gün varsa idrar testinde çıkmayabilir . Çünkü idrar testi kanda bulunan hcg Oranını erken olduğu için göstermeyebilir bekleyip yapmanızda fayda var ☺️
Sareee39 Ben adetimden 3 gün geçmişken ilk idrarla yaptım canım koyu bir çizgi çıktı öğlende yine yaptım çizgi silik çıktı yani eğer gebelik yeniyse özellikle ilk idrar olması daha önemli görünmesi açısından diğer idrarlarda çıkmama olasılığı var