Lamelif Kızlar 19+1 deyim mümkün olduğunca soluma yatıyım diyorum ama ne zaman soluna yatsam sanki kalçam kopuyor yerinde felaket ağrıyor öyle böyle bir ağrı değil. Hep geceleri oluyor sabah kalkınca yavaş yavaş geçiyor. Sizde de oluyor mu ?
Duygucoban Lamelif ah aaah bende 18+3 sag sol her tarafim felc sahabin korundw agriyla kalktim yuz ustu yatamiyosun sirt ustu zararli yatamiyosun ya sag ya sol sonra geciyor ama gece bi cok kez agriyla uyaniyorum canm ilerleyen gunlerde daha zorlanicaz gibi hadi hayirlisi
Beste Canim magnezyum eksikligi vardir bende oyleydim agrilardann Ben uyuyabiliyordum ne de yerimden kimildayabilyordum doktorumla gorustum magnezyum ilaci verdi simdi cok sukur daha iyiyim