ZumrasMom_ 23+6 haftalığız yarın 24 olacağız. İlk gebeliğim çok fazla bilgim yok o yüzden kafam da karışık oluyor bazen. Hastane çantası ne zaman hazırlanıyor. Daha çok erken mi yoksa her ihtimale karşı yavaştan başlanmalı mı?
Gkee ZumrasMom_ bence erken degil canim cantanu hazirlamasanda kiyafetleri yika ütüle vs. Ben 30 . Haftamdan sonra yapmistim cok zorlandim
_brcu88_ ZumrasMom_ bende 27 haftaligim 30 dan sonra başlamayı düşünüyorum yavaş yavaş herşey hazır şekilde köşede dursun istiyorum nolur nolmaz diye
Asel-2023 ZumrasMom_ benim 3.cu gebeliğim ilk gebeliğim de 34 de yatisim olmusti ve çantam hazır değildi bence 30 da hazır olmalı bende şu an 24 deyim aldım ama yikamadim birde çok ağır geçiyor sanırım 28 de felan başlarım
Elfve Risk yoksa 35 36 gibi deniyor ama ben 32 gibi falan yaptım hep son haftalar zor olabiliyor yıkama ütüleme eksik tespiti sonra zaten valiz yapıp kapatıyorum onlar zaten hastaneye ait evdekileri de ayarlıyorum
Kukulikukuli12 ZumrasMom_ ilk bebeğimde 36 da herşeyim hazırdı. Ne olur ne olmaz diye. Hemde ileriki haftalarda zor oluyor diyorlar agırlaşınca bişey yapmak istemiyorsun 🤭 Şimdi 2.ye hamileyim yine kısmet olursa 35 36 da herşeyim hazırlarım 😄
huzunkovankusu ZumrasMom_ 30 haftadan sonra yavaş yavaş başlamak iyi oluyor canım ☺️ İlkinde öyle yapmıştım bunda da öyle yapacağım