Kızlar bebeğin eşi yani plasenta si asagida olup normal veya sezeryan doğum yapan var mi tecrübeleriniz nedir nasıl geçti öğrenebilir miyim
Doktorum her iki doğum sonrası için de kanama riski var dedi bu durum beni biraz korkutuyor ama hallederim dedi fln
Biraz tedirgin oldum önümüzdeki ay vajinal muayne olucam mesafeyi net ölçmek için ne gibi durumlarla karsilasabilirim sizce
30+3 um suanda