Alparslanveannesi27 Bugün aç karına 75 gr şeker içtim 1 saat ve 2 saat sonra kan vericem bu kadar şeker fazla değil mi çok zor içtim bebeğe zararı olur mu acaba😞
Belginylmz Alparslanveannesi27 Yani okadr insan War yaotiran kuzenim yaptrdi iki çocuk doğdu bı sknti olmadı arkadalsrim yaptrdi digirdu bı sıkıntı olmadı bı sknti olsa doktor zaten yaotrmaz
_brcu88_ Alparslanveannesi27 bende yaptırdım ama ben 50 lik yaptırmıştım 2 bardak içtim niye zararı olsun ki günlük hayatta o kadar şekerli şey hiç mi yiyip icmiyorsunuz …? Yani zaten bebeğe zararı olacak birşeyi doktor tavsiye etmez 🌹
Alparslanveannesi27 Belginylmz doğru haklısın işte insan biraz tereddüt ediyor birden o kadar çok şekeri içmek
Alparslanveannesi27 _brcu88_ şekerli şeyler tüketmeyen sevmeyen biriyim normalde o yüzden ağır geldi sanırım