Kızlar merhaba. Hamile kalmak istiyorum aylardır bir türlü olmuyor çatlama iğnesi olmayı karar verdim ama öncesinde eşimin sperm sayısına baktırmak istiyoruz. Nerede baktiralim tavsiyeleriniz var mı devlette mi özelde mi . Devlette yaptırmak için hangi bölüme randevu almalıyız üroloji mi. Eşlere yanında girmeye izin veriliyor mu ? özelde yakın zamanda yaptıran varsa fiyatları soylermisiniz, teşekkürler