Merhaba kızlar , normalde hep zayıf bir insanım ve hamilelik sürecinde kilo alındığı için otomatikmen insanın morali bozuluyor biraz .Bende doğumdan sonra diyetisyen eşliğinde eski halime dönmek istiyorum hemen . Ama kaynanamla kardeşi yok sütün kesilir yemen lazım çocuğu aç mı bırakıcan falan dedi . Emzirme döneminde diyetisyene gidiliyor benim bildiğim kadarıyla zaten diyetisyen ona göre ayarlamıyor mu ? Var mı benim gibi düşünen 😊😊