Busra-G Merhabalar, mide yanması yaşıyorum çok şiddetli uykudan falan uyandırıyor. Benim gibi bu durumu yaşayanlar var mı önlem olarak ne yaptınız veya neden olur?
burcuali38 Busra-G hamileliğimin başından beri ne bulantım geçti ne mide yanmam ha bide ekşimesi var tabi 😒 çok ilaç değiştirdi doktorum hiç biri fayda etmedi. En son geçen hafta lansor yazdı onu içiyorum sıkıştıkça gerçekten iyi geldi. Her gün almıyorum ama 2-3 günde bir. Midem hala düzelmediği için yemeğimi de doğru düzgün yiyemiyordum. Ne yersem yiyim midem ya yanıyor ya ekşiyordu. Doktorunuza sorun lansor yazar belki size de. Bizde 31+5 günlüğüz 🥰
Z_e_y_a_gul Busra-G 33 haftalığım benim de geceliğin uykudan uyandırıyor gasvin şurubunu içip yatıyorum biraz geçiyor
Melikesvr Busra-G ben gaviscon kullandom ama bi etkisini görmedim. Her gün ya sade soda yada ılık süt içtim gün içinde sakız çiğnedim bunlarla çok rahat ettim ben denemenizi tavsiye ederim.
Busra-G Geçmiş olsun konuşacağım bakalım umarım işe yarar. Sonlara yaklaşıyoruz ama artık zorlamaya başlıyor baya ☺️
Aleeeyns52 Melikesvr bir eczane çalışanı olarak rennie duo öneriyorum hem içinde kalsiyum hem magnezyum var bende 31 haftalık hamileyim bir çok ilacı denemişimdir tek çareyi bunda buldum diyebilirim 😁