Eliyy şuan nstdeyim canım, açılma ve sancı durumuna göre karar vereceğiz, açılmam cumartesi gününki kontrolde yine bakıldı hiç yok :( açıkcası sunide net bi ihtimal yoksa sezaryen için karar vereceğim. Bayramdan beri sancılar çıkıyor ağrılarım var ama gelmeye niyeti yok :( suni çekip bir de sezaryen olursam iyice yıpranıcam