Kızlar ben sık olmasada arada bişiler atardım sosyal medyaya , hatta bebek haberini aldığımızı duyurucak bişiler çekmeyide düşündüm ama nedense içimden hiç bir şekilde bebeğimi sosyal medyada olacağını duyurmak bile gelmiyor paylaşırsam büyüsü kaçıcak gibi 18. Haftadayız , sizde de bu şekilde oldumu