Sgkrkmz benim 12 yıl önce oğlumda karnım egzama oldu son 1 ayım kabus gibiydi çok sukur erken doğum falan olmadı ama 39+6 da suni sanciyla doğurdum daha gelmeye niyeti bile yoktu. Öyle kasinirdiki ellerimle kasirken bebeği hissederdim dusun. Allah yardımcımız olsun güzel düşünelim güzel olsun 🌸