39+0 olduk bugün 9 aydır hiç ağlamayan ben son bi haftadır ağlamaya başladım çok duygusallık var hareket ettikçe sanki içimden bi parça alıyolar içimde değil artık yanımda olcak heyecanım hiç yok garip bi şekilde 🥹 4.30 da sezeryanim var dualarınızı bekliyorum spinal olcak acaba genel diye fikirmi değişsem kararsız kaldım 😂🥹🥹