İlk gebeliğim, şuanda 20+6 dayız. Daha evvel 2 li test yaptırdığımda sonuçları sorunsuz çıkmıştı. Ardından kayın validem (hemşiredir)2’li iyi olduğu için 3 ve 4 lü taramalara gerek olmadığını söyledi ve dün detaylı ultrasona girdik. Ultrason yapılırken hekim bebeğimin kalbinde bir delik olduğunu ve bunun zamanla kapanma ihtimalinin de olduğunu; fakat bu deliklerin genellikle genetik Hastalığı olan kişilerde görülebileceğini bu nedenle amniyosentez önerdiğini, bir sorun olması halinde de aldırmamı önerdiğini söyledi. Yıkıldım. daha önce amniyosentez yaptırdığı için rahmi kasılan ve düşük yapan arkadaşlarım olduğu için de çok korkuyorum, bebeğimi kaybetmek istemiyorum. Başka hiçbir problemi de görülmedi.
Bana bu konuda bir tavsiyesi olan birileri varsa tecrübelerinizden yararlanmak isterim, şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻