erz89_yk Merhabalar arkadaşlar kızım 9 aylık bu şurup kullanan anneler bakarmisiniz rica etsem hani böyle sürekli olarak kullanılan bişey mi özel gitmiştim ordaki doktor yazmıştı
2melekannesi___ erz89_yk hasta olunca ver sık sık hasta olan bir çocuk sa eğer bağışıklık güçlendiriyor
Kayaderler erz89_yk bize doktorumuz şişe bitene kadar kullandırmıştı bağışıklık için mi bilmiyorum ama bizim o dönem kan değerlerimiz düşüktü kan ilacıyla beraber kullanmıştık