Herkese merhaba. Sonunda ben de burda doğum hikayemi paylasabiliyorum ya🥹 Öncelikle benim acılmam, nişanım suyum hic biseyim yoktu. 40.hafta dolunca doktor fitille dogumu baslatalim dedi. Cunku rahim agzimin yumusadigini soyledi.
Neyseee 10 temmuz gunu sabah 9 da hastaneye giriş yaptik. Beni hemen dogumhaneye alip muayene ettiler. Acikligim yine yok tabi, fitil taktılar. Doktor oglen tekrar muayene edip ne yapacagimiza karar verelim dedi. Benim sancilar baya oldu yalniz. Ve kendi sancim olmadığı icin çok sık girdi ve bi dinlenemedim. Sanci girdigi an herkes kosa kosa belime masaj yapti🤤 gel zaman git zaman oglen oldu doktor muayene etti. O sanciya hic acilmam çıkmadı. 3e kadar bekleyelim dedik. Ama ben diyorum ki nasil bu sanciya aciklik olmaz. Ebe dedi ki baglarin cok kuvvetli ve bebek yukarda. Sonra zorlamanin mantigi olmadigina karar verdik. Çünkü benimle yatan diger hamile arkadas ayni prosedurle 7 cm acilmisti. Benim tik yok. Hemen ameliyathane hazirlandi ve sezeryana basladik. O kadar sancim vardi ki spinal igneyi yapinca ben bi rahatla bi rahatla😂 güle oynaya sezeryan oldum desem yeridir. Sorulariniz varsa sorabilirsiniz