Limeekce Ruhsuz ben 32+1im hastane çantam hazır henüz daha nerede doğum yapacağıma karar veremedim devlet mi özel mi diye düşünüp duruyorum onun dışında tansiyon problemi yaşıyorum birazcık iş yapsam abartmıyorum vileda yapayım dedim salona tansiyonum düştü nefesim gitti hava sıcakladı ki klima açıktı tuhaf şeyler yaşıyorum . Bebeğim için çok heyecanlıyım sürekli onu doğurduğumu emzirdiğimi rüyamda görüyorum bir an önce doğurmak istiyorum ama bakamam diye de korkuyorum değişik hisler işte siz de durumlar nedir
3Tospikannesi Ruhsuz 32+2 olduk kızçemle herşey hazır yarın kontrolüm var sağlıkla gelsin minnoşlar 😊🧿
Ruhsuz Limeekce Benim de tansiyonum hep düşük ama bugün doktor komtrolum vardı dedi yüksek olmasın da düşük olsun ,9/6 bazen akşama kadar da böyle devam ediyor ,ben de henüz karar veremedim, çok artmış özel hastane fiyatlari da Allah yardımcımız olsun
Limeekce Ruhsuz evet yüksek tansiyon daha riskli eeken doğums bebek kaybına kısmi felçlere sebep oluyor .ben de şu an doktor kontrolündeyim ilk kez nstye bağlandım tansiyonlarım da 8 /5