Pitircikannesiyim
Ben de dün hazırladım çantaları.
Kendime
2 takım emzirme özellikli pijama
Sabahlık
Emzirme atleti 2 tane
Çorap
Havlu peçete
El havlusu
Terlik
Ped
İç çamaşırı
Başımı örtmek için tülbent
Lastik toka
Gümüş kapak
Bir de kayısı suyu yapıp eklerim
Kirli çamaşırlar için kirli sepeti
Bebek için
Üç takim kıyafet (tulum zıbın şapka)
2 penye battaniye
12-13 bez
Islak mendil
Alt açma örtüsü (bebek bakım örtüsü tek kullanımlık olanlardan 3 tane)
Ağız mendili 4 tane
İki tane müslin örtü
Benim listem bu yarın gün alacağız inşallah 🥺 36+3teyim, diğer doğumumda da aynı listeyi yapmıştım deftere yazmışım aynısını yaptım yine 😄
Bir de her şeyi ayrı ayrı posetleyip çantaya koydum. Hem karışmıyor hem de temiz kalıyor kullanmadıklarım